adidas OWN THE RUN SPACE RACE 7/8 RUN LEGGINGS WOMEN su ženske helanke za trčanje čiji je dizajn inspirisan novom trkom za osvajanje Meseca.
Ovaj model će pružiti priliku za bolje rezultate zahvaljujući najsavremenijim istraživanjima koje NASA sprovodi.
Sportski dizajn je upotpunjen autentičnim NASA logom u čast ove saradnje.
Helanke za trčanje su od Primegreen recikliranih materijala visokih performansi.
AEROREADY tkanina za bolju apsorpciju vlage će doprineti da duže ostanete suvi.
Elastičan pojas i prozračni umeci čine da se osećate prijatno dok trenirate.
Džep na šniranje na zadnjoj strani je dodatna pogodnost.
Pronađite inspiraciju za najviše sportske ciljeve u adidas ženskim helankama za trčanje.
Specifikacija:
· Ženske helanke za trčanje
· Dužina 7/8
· Elastičan pojas
· Džep sa šnirom
· AEROREADY tkanina
· Mrežasti umeci
· NASA detalji
· Sastav: 72% reciklirani poliester, 28% elastin
· Boja: crna - black
· Šifra artikla: GK6990
Karakteristika | Vrednost |
---|---|
Sastav | 72% REC.PES/28% EL |
Kategorija | Helanke |
Kategorije | Tekstil |
Pol | Za žene |
Brendovi | adidas |
Uzrast | Za odrasle |
Namena | Trčanje |
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Nemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik, i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slede dugogodišnji uspesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom sveta. adidas je danas jedan od vodećih svetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in " u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance deo je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtevaju performanse na prvom mestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.
Veličina | EU veličina | Veličina u cm |
---|---|---|
XS | XS | |
S | S | |
M | M | |
L | L | |
XL | XL | |
2XS | 2XS |
adidas OWN THE RUN SPACE RACE 7/8 RUN LEGGINGS WOMEN su ženske helanke za trčanje čiji je dizajn inspirisan novom trkom za osvajanje Meseca.
Ovaj model će pružiti priliku za bolje rezultate zahvaljujući najsavremenijim istraživanjima koje NASA sprovodi.
Sportski dizajn je upotpunjen autentičnim NASA logom u čast ove saradnje.
Helanke za trčanje su od Primegreen recikliranih materijala visokih performansi.
AEROREADY tkanina za bolju apsorpciju vlage će doprineti da duže ostanete suvi.
Elastičan pojas i prozračni umeci čine da se osećate prijatno dok trenirate.
Džep na šniranje na zadnjoj strani je dodatna pogodnost.
Pronađite inspiraciju za najviše sportske ciljeve u adidas ženskim helankama za trčanje.
Specifikacija:
· Ženske helanke za trčanje
· Dužina 7/8
· Elastičan pojas
· Džep sa šnirom
· AEROREADY tkanina
· Mrežasti umeci
· NASA detalji
· Sastav: 72% reciklirani poliester, 28% elastin
· Boja: crna - black
· Šifra artikla: GK6990
Karakteristika | Vrednost |
---|---|
Sastav | 72% REC.PES/28% EL |
Kategorija | Helanke |
Kategorije | Tekstil |
Pol | Za žene |
Brendovi | adidas |
Uzrast | Za odrasle |
Namena | Trčanje |
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Nemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik, i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slede dugogodišnji uspesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom sveta. adidas je danas jedan od vodećih svetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in " u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance deo je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtevaju performanse na prvom mestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.
Veličina | EU veličina | Veličina u cm |
---|---|---|
XS | XS | |
S | S | |
M | M | |
L | L | |
XL | XL | |
2XS | 2XS |
string(0) ""
string(0) ""
Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavajući osnovne funkcije kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su nužni za ispravno funkcioniranje naše web stranice kako bismo omogućili pojedine tehničke funkcije i tako Vam osigurali pozitivno korisničko iskustvo.
ovi kolačići obično imaju datum isteka daleko u budućnost i tako će ostati u vašem browseru, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Koristimo trajne kolačiće za funkcionalnosti kao što su “Ostanite prijavljeni” tickbox, što korisniku olakšava pristup kao registriranom korisniku. Također koristimo trajne kolačiće da bi bolje razumjeli navike korisnika, da možemo poboljšati web stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna – ne vidimo individualne podatke korisnika. Kolačić koji se koristi je site_cookie_info i cuva se godinu dana.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima stranice da shvate na koji način posjetitelji komuniciraju sa stranicom. Radi se o kolačićima koji Sport Visionu omogućuju web analitiku, tj. analizu uporabe naših stranica i mjerenje posjećenosti, koju Sport Vision provodi kako bi poboljšao kvalitetu i sadržaj ponuđenih usluga.
Marketinški kolačići koriste se za praćenje posjetitelja kroz web-stranice. Koriste se kako bi se korisnicima prikazivali relevantni oglasi i potakli ga na sudjelovanje, što je bitno za izdavače i oglašivače trećih strana. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.