Postani član programa lojalnosti i ostvari brojne pogodnosti

plaćanjem Banca Intesa karticama

Platite karticom online i preuzmite u prodavnici po vašem izboru

Kreditnim karticama BANCA INTESA platite na 9 rata

za sve porudžbine iznad 6000 RSD

kupovina putem administrativne zabrane do 12 rata.

Postani deo našeg tima

Pretraži sajt

Lifestyle

Lifestyle
Za sve one koji žele da osveže svoj stajling modernim i nadasve udobnim patikama  po povoljnoj ceni, preporučujemo veliki izbor modela iz Reebok ROYAL kolekcije za jesen-zimu 2016. Kolekcija je prvenstveno namenjena mladima, ali i svima onima koji vole da eksperimentišu i svom izgledu daju jedinstven pečat. Modeli se mogu nositi tokom svih godišnjih doba, ali su idealni za prelazne periode kao ključni modni detalj za slojevito oblačenje. Ono što ovu kolekciju čini tako popularnom među mladima jeste činjenica da se ROYAL patike sa lakoćom se mogu uklopiti u svaki vaš stil oblačenja. 
04.
Oct
Lifestyle
Adidas je predstavio novu kategoriju proizvoda – adidas Athletics. Proizvodi su namenjeni presudnim trenucima pre i posle takmičenja, napravljeni da uklone sve spoljašne uticaje i povećaju fokus sportiste na ključne trenutke takmičenja i željeni rezultat. 
20.
Sep
Lifestyle
Uživaš u celodnevnim šetnjama ili kupovini sa prijateljima? Sa strašću istražuješ nove destinacije i posećuješ muzičke događaje?
20.
Apr
Lifestyle
Nova SS16 kolekcija – Ellesse razigranost boja i energije #LetsPlay   Poznati italijanski brend Ellesse ponovo je uspeo da otelotvori razigranost boja i energije u novoj kolekciji za proleće/leto 2016. i da ponovo obraduje sve one koji vole pokret i koji vode aktivan stil života.   Igrajući se sa prepoznatljivim prugama i šarama, Ellesse je pripremio širok izbor odeće i obuće za muškarce i žene, a iza svakog komada iz nove kolekcije stoji nadahnuće i kreativnost savremenih dizajnerskih rešenja. Inspirativna paleta uspela je da istakne klasične linije Ellesse majica, šortseva, trenerki, ali i kupaćih kostima i obuće koja obuhvata kako cipele za hladnije prolećne dane tako i espadrile i lagane platnene patikice za leto. Sportski brend sa notom italijanskog stila i dizajna, Ellesse nastavlja da privlači sve koji su ljubitelji sportske elegancije a kolekcija za proleće/leto 2016 već sada je dostupna u svim prodavnicama Sport Vision-a.   O brendu ellesse 1959. godine je Leonardo Servađo osnovao je kompaniju ellesse,  dizajnirao i proizveo sopstvenu opremu za skijanje. Italijanski krojač i harizmatična ličnost, Leonardo osniva ellesse u Peruđi, Italija, i slama dotadašnje granice između mode i sporta. Kompaniji daje ime prema svojim inicijalima L & S, elle-esse. Čuveni logo polu-lopte po kome je ellesse prepoznatljiv zapravo predstavlja par skija koje seku lopticu za tenis i simbolizuje nasleđe kompanije u tim sportovima. Brend prvo stiče renome u proizvodnji skijaške opreme. Zatim status ellesse-a u zimskim sportovima otvara kompaniji vrata u svet tenisa. Logo se redizajnira u tenisku polu-loptu a ellesse menja izgled tenisera zauvek – stilizovana i ukrojena oprema ubrzo postaje standard na teniskim terenima. Brend je živopisan i voli da flertuje sa modelima, bojama i stilom. Uvek je u centru zbivanja i zabave. 80-tih godina, ellesse doživljava i marketinški proboj, sponzoriše njujorški maraton, Mercedes Benz, Perije, Ferarijev F1 tim i legendarnog vozača Alana Prosta. U svetu tenisa, sva značajna imena na teren izlaze u ellesse opremi. Kris Evert, Boris Beker, Đuliamo Vilas samo su neki od ambasadora brenda. Ellesse je zvanični sponsor 10 skijaških reprezentacija i ski šampiona Marka Đardinelia. 1986. godine princeza Karolina od Monaka pojavljuje se na naslovnoj strani časopisa Pari Mač sa vunenom ellesse kapom a Servađo joj, u znak zahvalnosti, šalje kutiju sa 1000 Bacci (poljubac) čokoladica. Krajem dekade, ellesse lansira novi skijašku kolekciju “Stardust” napravljenu od svetlucavih metalik tkanina i satena. I ponovo, ellesse pravi revoluciju na tržištu ski opreme. Brend do danas nastavlja da ređa uspehe i utvrđuje poziciju u zimskom sportu i tenisu.
01.
Apr
Lifestyle
REVOLUCIONARNA POWERFRAME TEHNOLOGIJA ZA NEVEROVATNU UDOBNOST NOVIH REEBOK PATIKA Idealna patika koja udovoljava svim sportskim izazovima sa fokusom na energično i urbano trčanje   Iz sezone u sezonu, Reebok kao globalni fitness brend, uvek je u potrazi za najnovijim i atraktivnim tehnologijama, a u sezoni proleće-leto 2016. predstavlja ZPUMP Fusion 2.0 model kao deo najmodernije ZPUMP franšize. Ovo je stilizovana patika za trčanje sa jedinstvenom Pump tehnologijom, koja nudi prilagođeno prianjanje stopalu za besprekorno udoban osećaj tokom trčanja. Za razliku od tradicionalnih patika za trčanje u čijoj proizvodnji se koristi preko 40 zasebnih delova, Reebok ZPUMP Fusion 2.0 je napravljena od samo tri ključna elementa, bez rigidnih komponenti koje ograničavaju pokrete stopala. Pump tehnologija – revolucionarna komora ispunjena vazduhom koja je lagana i menja se prilikom pumpanja vazduha, obavija svako stopalo individualno, kreirajući oblik koji odgovara stopalu, fiksira ga i pruža maksimalnu pokretljivost PowerFrame - jedinstven za ZPUMP Fusion 2.0, pomaže da vazdušna komora bude što bliže stopalu, prilagođavajući mu se na jedinstven način Karbonizovana pena – Karbonizovani središnji đon obezbeđuje osećaj lakoće i udobnost pri svakom koraku Veći deo patika je napravljen tako da odgovara standardnom stopalu – ali standardna veličina stopala ne postoji. Sa Pump tehnologijom, dobijate patiku koja se oblikuje prema vašem stopalu i koja je idealna za najrazličitije uslove trčanja, a kako tehnologija funkcioniše možete pogledati na video snimku.   O Pump tehnologiji Lansirana pre 25 godina, Pump tehnologija je jedinstvena i revolucionarna inovacija u oblasti obuće koja nastavlja da podiže standarde sve do danas. Pump model prvi put je predstavljen davne 1989, kao prvoklasne patike za košarku koje su se kasnije prilagodile za tenis, trčanje i aerobik sa više različitih formi tokom 90-ih godina. Ove transformacije kulminirale su kroz InstaPump Fury, prvo pojavljivanje pump mehanizma bez gornjeg rama koji podupire stopalo i koji je postavio platformu za ZPump Fusion evoluciju u 2015. godini kao srž kategorije trčanja. Izgrađen na ovom uspehu, 2016. godine se pojavio ZPUMP Fusion 2.0.      
25.
Mar
Lifestyle
adidas NEO: urbani sportsko-modni stil Zašto da izaberete samo jedan stil, kada možete imati sve: to je upravo adidas NEO kolekcija, miks sportskog i modnog stila savremenog dizajna. NEO izražava urbani stil, opuštenost i modernu gradsku garderobu. To je spoj sportske udobnosti i modnog izraza. Trend sportske siluete u kombinaciji sa luksuznim materijalima daje poseban izgled, uz svetlucavi i brendirani print. Ova kolekcija dozvoljava kombinovanje trendova sa sportskim stilom, uz komade koji su idealni za prelazne sezone i sva godišnja doba, jer su prilagodljivi slojevitom oblačenju, kako pred kraj leta, tako i pred početak zime. Dizajn pun boja i reljefa je omiljen među svetskim trendseterima. NEO obuća donosi originalne modele i za devojke i za mladiće. Kolekcije uključuju lagane modele za trčanje inspirisne trkačkim i košarkaškim siluetama, uz jedan ležeran i casual urbani stil.  Obuća adidas NEO dostupna je u prodavnicama Sport Vision a može da se poruči i online na sajtu www.sportvision.rs   adidas NEO - kolekcija Selena Gomez Svetska ikona stila, Selena Gomez, sarađuje sa brendom adidas na kolekciji NEO. Svojim brojnim talentima, pre svega kao glumica i pevačica, Selena je dodala i dizajnersko umeće. Njen "rok šik" stil ima ogroman broj sledbenika širom sveta, posebno među tinejdžerkama. Ova kolekcija je sportska, elegantna i fascinantna! Dizajn Selenine NEO kolekcije inspirisan je njenom ljubavlju prema muzici i obuhvata različite modne komade. Selena Gomez je izjavila: "Volim da se igram sa modom i obožavam odeću koja je zabavna, laka za nošenje i udobna. Moja kolekcija je "rok šik" i prikazuje samouverenost, buntovništvo i zabavu. Takođe mislim da ohrabruje devojke da same daju pečat svojoj individualnosti i pokažu samopouzdanje onim što nose." NEO kolekcija je potpuno prilagođena tinejdžerima - sadrži avanturu i neočekivane obrte. Omogućuje svima da se osećaju kao prave zvezde! Najnovija kolekcija Selene Gomez za adidas NEO dostupna je u prodavnicama Sport Vision a može da se poruči I online na sajtu www.sportvision.rs
24.
Sep
Lifestyle
Ellesse kolekcija FRESH MORNINGS – CITY EVENINGS Nova ellesse kolekcija za muškarce i žene Ellesse kolekcija za proleće/leto 2015 je namenjena onima koji cene moderan dizajn i dobar kvalitet. Kolekcija za muškarce i žene pod nazivom „Fresh mornings – City evenings“ je opravdala tradiciju dužu od pola veka da su lepota i udobnost imperativ savremenog stila života, kako u jutarnjim tako i u večernjim satima, dok vežbamo, učimo, radimo, šetamo, ili se u večernjim satima zabavljamo sa prijateljima. Ellesse je poznat italijanski brand koji se izdavaja po tome što je, pored sportske garderobe, idealan ne samo za treninge, već i za opušten dnevni izgled. Ženskom kolekcijom dominiraju živopisni printovi i pastelne boje kao sto su roze, žuta, ljubičasta itd. Ipak, muški deo kolekcije karakterišu jarke boje kao sto su narandžasta, plava i zelena dok su sa posebnom pažnjom kreirani krojevi prilagodjeni savremenom muškarcu.
03.
Apr
Lifestyle
Postani Reebok Classic ambasador! Reebok Srbija poziva svoje fanove da se, ukoliko poseduju prave Classic vrednosti, prijave i učestvuju u nagradnom konkursu za izbor novog Reebok Classic ambasadora. Ukoliko poseduješ talenat za ludu vožnju biciklom, skejtom, bordom, znaš da brejkuješ, bacaš rime, crtaš grafite ili voliš da đuskaš sa ekipom iz kraja, Reebok ti pruža priliku da pokažeš svoj talenat svima. Reebok je u potrazi za onima koji dele vrednosti čuvene Classic kategorije, kreativni su, zabavni, jedinstveni i žele da postanu classic.  Dokaži da si pravi Classic, poseban u onome što radiš, prijavi se na Reebok Classic Facebook stranici www.facebook.com/ReebokClassics od 25. oktobra i pridruži se ekipi koju čine Alicia Keys, DJ Prema, DJ Ike, Marko MaraQYa, Labrinth. Pet Classic finalista pokazaće svoje talente na finalnom eventu 19. novembra, a najveći Classic među njima poneće titulu Reebok Classic ambasadora za Srbiju za narednih godinu dana i osvojiće Reebok opremu u vrednosti od 3000 eura. Dokaži da si pravi Classic! 
25.
Dec
Lifestyle
adidas je ovog proleća za sve fanove Originals kolekcije pripremio specijalno iznenađenje. Ukoliko ste urbani, originalni, a ujedno i ljubitelji adidas brenda, možete da se fotografišete u najnovijim Originals ZX 750 patikama i dobićete priliku da osvojite ove originalne patike na poklon. Potrebno je da posetite neku od adidas brand radnji, u Ušću ili Delta City-u, ili bilo koju Sport Vision multibrend radnju širom Srbije, i fotografišete se u novom adidas ZX modelu. Fotografiju je potrebno postaviti na www.facebook.com/sportvisionsrbija, na aplikaciju „moj novi ZX 750“, zatim iz galerije odabrati gornji i donji deo odeće iz najnovije Originals kolekcije, kako bi napravili svoju originalnu kombinaciju. Ali to nije sve, poslednji korak je da odgovorite na pitanje: Zašto ili gde biste nosili svoju Originals kombinaciju. adidas ZX patike osvojiće pet postova sa najviše glasova i pet postova sa najoriginalnijim komentarom ili kombinacijom po oceni stručnog žirija. Najnovija adidas Originals kolekcija ne samo da pomera granice u dizajnu, već i ujedinjuje sve one koji drže do svog stila u različitim sferama života, koji su dinamični i ne plaše se da budu posebni. 
25.
Dec