Pretraži sajt
ADIDAS U MISIJI OČUVANJA ŽIVOTNE SREDINE: Plastika je problem, inovacija je rešenje
Ecovision
28.05.2021.
Ecovision

ADIDAS U MISIJI OČUVANJA ŽIVOTNE SREDINE: Plastika je problem, inovacija je rešenje

28.05.2021.

Da li ste znali da se svake godine proizvede 350 miliona tona plastike koja se vremenom pretvara u mikroplastiku i, ukoliko joj se ne stane na put, završava u rekama, morima i okeanima narušavajući ekosistem planete, ali i naše zdravlje?

Živimo u svetu koji se suočava sa problemom zagađenja i plastičnog otpada. Danas, više nego ikad ranije, imamo odgovornost da vodimo računa o budućnosti naše planete. Količina plastike u prirodi već sada predstavlja opasnost za životnu sredinu i, ukoliko svi kolektivno ne preduzmemo konkretne poteze, u budućnosti ćemo nailaziti na još veće poteškoće.

Kao jedan od najvećih proizvođača sportske i lifestyle opreme, brend adidas prepoznaje izazove sa kojima se čitava planeta suočava i nastoji da pruži svoj doprinos kako na globalnom, tako i na lokalnom nivou.

Posebna kategorija kojom se adidas godinama bavi jeste ekologija i održivost. Upravo zbog toga se ovaj brend obavezao da do 2024. godine pređe na upotrebu 100 odsto recikliranog poliestera, da smanji emisiju štetnih gasova za 30 odsto do 2030. godine, dok do 2050. adidas nastoji da kao kompanija postigne klimatsku neutralnost.

Na putu ka očuvanju životne sredine svaki korak je važan i sve se računa. Zato je brend sa "tri crte" već sada uneo promene u procesu proizvodnje, pakovanja i transporta. Upotreba prirodnih i recikliranih materijala, novi dizajn kutije za patike, upotreba biogoriva u transportu samo su neke od stvari koje omogućavaju drastično smanjenje emisija štetnih gasova i doprinose očuvanju planete.

"Koristeći se inovativnim rešenjima želimo da okončamo plastični otpad, a da istovremeno pružimo najbolje proizvode za sportiste. Na isti način na koji smo podržavali sportiste kroz pobede i poraze, podržaćemo i našu planetu baveći se njom. Zajedno ćemo biti bolji jer plastični otpad predstavlja problem, a inovacija je naše rešenje", navode u kompaniji adidas.

Svako od nas već danas može da napravi male promene koje imaju veliki uticaj na budućnost. Smanjenje upotrebe plastike u svakodnevnom životu, izbacivanje plastike za jednokratnu upotrebu, pametno razvrstavanje otpada, edukacija, reciklaža, kupovina proizvoda napravljenih od recikliranih ili prirodnih materijala samo su neki od načina kako svako od nas može da pruži svoj doprinos očuvanju životne sredine.

Budite deo EcoVision x adidas promene. Doprinesite zaštiti životne sredine kupovinom adidas modela izrađenih od recikliranih materijala, koje možete pronaći u svim našim maloprodajnim objektima i online shop-u.

Sport Vision tim 

Slični članci

23.
Oct.
Ecovision
Sa željom da što više mladih dobije kvalitetne uslove za bavljenje fizičkim aktivnostima, obnovili smo 9. po redu fiskulturnu salu u Srbij...
21.
Mar.
Ecovision
Više od 120. zaposlenih u Sport Vision kompaniji zasadilo je 1000 sadnica hrasta kitnjaka na zaštićenom području Avale.
16.
May.
Ecovision
Učešće na 35. Beogradskom maratonu vam može doneti pogodnost za kupovinu u našim prodavnicama. Saznajte kako da, uz maratonski startni broj, os...
27.
Oct.
Ecovision
Brend adidas jedan je od prvih koji je započeo borbu za bolju budućnost! Brojnim inovacijama u izradi sportske obuće, odeće i opreme sprečeno je go...
22.
Sep.
Ecovision
Brend New Balance uložio je sve svoje resurse zarad čistije planete. Ovo je njihova sustainable priča, koja nosi veoma jasnu poruku – ako ne sada, kada...
20.
Sep.
Ecovision
Teren napravljen od 20.000 starih patika predstavljen je u beogradskom Bloku 70. 
06.
Jul.
Ecovision
Da li znate da, ako ne zatvorite vodu dok perete zube, iz slavine može oteći oko 11 litara čiste vode? Vreme je da to promenite. Evo kako.   
04.
Jun.
Ecovision
Pogledajte kako je protekla prva zvanična akcija organizovana u okviru našeg ECOVISION projekta.
28.
May.
Ecovision
Predstavljamo vam ECOVISION – projekat kojim naša kompanija nastavlja da pruža doprinos zaštiti i očuvanju životne sredine.
28.
May.
Ecovision
Move to Zero kampanja brenda Nike još jedan je društveno odgovorni projekat koji za cilj ima borbu protiv klimatskih promena i zašt...