Od 10% do 20% na SVE

Postani član programa lojalnosti i ostvari brojne pogodnosti

Nekoliko klikova do savršenog poklona za vaše najdraže

plaćanjem Banca Intesa karticama

Platite karticom online i preuzmite u prodavnici po vašem izboru

Kreditnim karticama BANCA INTESA platite na 9 rata

za sve porudžbine iznad 8000 RSD

kupovina putem administrativne zabrane do 12 rata.

Postani deo našeg tima

Pretraži sajt
U gradu sporta, nova fiskulturna sala postavlja temelje za zdravu budućnost
U gradu sporta, nova fiskulturna sala postavlja temelje za zdravu budućnost
Ecovision
23.10.2024.
Ecovision

U gradu sporta, nova fiskulturna sala postavlja temelje za zdravu budućnost

23.10.2024.

Juče smo u okviru projekta „Vizija zdrave budućnosti“ obradovali još 1500 osnovaca novom, renoviranom salom za fizičko vaspitanje, čijem svečanom otvaranju smo prisustvovali i time još jednom potvrdili koliko je sport važan za dečiji razvoj. Sa željom da što više mladih dobije kvalitetne uslove za bavljenje fizičkim aktivnostima, obnovili smo 9. po redu fiskulturnu salu u Srbiji, ovog puta u Osnovnoj školi „Dragomir Marković“ u Kruševcu, gradu sporta iz kojeg dolaze mnogi uspešni sportisti.

Naš cilj je jasan – želimo da se najmlađi druže, da žive aktivno, i da taj životni stil i zdrave navike prenose na generacije koje dolaze. Kao kompanija koja već godinama pruža svoj društveni doprinos, svesni smo nedostatka adekvatnih uslova za bavljenje sportom za učenike osnovnih škola. Sa ciljem da ovaj problem rešimo, do sada smo kroz projekat „Vizija zdrave budućnosti“, uspešno sproveli ovu inicijativu u Beogradu, Šapcu, Valjevu, Kragujevcu, Vranju, Zrenjaninu, Nišu, Novom Sadu, a sada i u Kruševcu.

 

Osmesi i radost na licima učenika ove osnovne škole govore nam radimo pravu stvar i daju nam motivaciju da u budućnosti budemo još bolji.

Naš cilj je jasan – želimo da se najmlađi druže, da razvijaju svoje individualne sposobnosti, ali i da neguju timski duh i da otkriju svoje talente u najranijem dobu. Da žive aktivno i da taj životni stil i zdrave navike prenose i na generacije koje dolaze. To je zdrav temelj, ali i naša vizija zdrave budućnosti“, rekla je direktorka marketinga Sport Vision Grupe, Anja Dmitrović.

 

Društveno odgovornim akcijama nastavićemo da motivišemo i ostale kompanije da razvijaju osećaj zajedništva i podižu svest o važnosti ovakvih projekata u budućnosti.

 

Sport Vision tim  

Slični članci

21.
Mar.
Ecovision
Više od 120. zaposlenih u Sport Vision kompaniji zasadilo je 1000 sadnica hrasta kitnjaka na zaštićenom području Avale.
16.
May.
Ecovision
Učešće na 35. Beogradskom maratonu vam može doneti pogodnost za kupovinu u našim prodavnicama. Saznajte kako da, uz maratonski startni broj, os...
27.
Oct.
Ecovision
Brend adidas jedan je od prvih koji je započeo borbu za bolju budućnost! Brojnim inovacijama u izradi sportske obuće, odeće i opreme sprečeno je go...
22.
Sep.
Ecovision
Brend New Balance uložio je sve svoje resurse zarad čistije planete. Ovo je njihova sustainable priča, koja nosi veoma jasnu poruku – ako ne sada, kada...
20.
Sep.
Ecovision
Teren napravljen od 20.000 starih patika predstavljen je u beogradskom Bloku 70. 
06.
Jul.
Ecovision
Da li znate da, ako ne zatvorite vodu dok perete zube, iz slavine može oteći oko 11 litara čiste vode? Vreme je da to promenite. Evo kako.   
04.
Jun.
Ecovision
Pogledajte kako je protekla prva zvanična akcija organizovana u okviru našeg ECOVISION projekta.
28.
May.
Ecovision
Predstavljamo vam ECOVISION – projekat kojim naša kompanija nastavlja da pruža doprinos zaštiti i očuvanju životne sredine.
28.
May.
Ecovision
Da li ste znali da se svake godine proizvede 350 miliona tona plastike koja se vremenom pretvara u mikroplastiku i, ukoliko joj se ne stane na put, zavr&scar...
28.
May.
Ecovision
Move to Zero kampanja brenda Nike još jedan je društveno odgovorni projekat koji za cilj ima borbu protiv klimatskih promena i zašt...