Postani član programa lojalnosti i ostvari brojne pogodnosti

plaćanjem Banca Intesa karticama

Platite karticom online i preuzmite u prodavnici po vašem izboru

Kreditnim karticama BANCA INTESA platite na 9 rata

za sve porudžbine iznad 6000 RSD

kupovina putem administrativne zabrane do 12 rata.

Postani deo našeg tima

Pretraži sajt
INOVACIJAMA PROTIV ZAGAĐENJA: adidas u borbi za bolju budućnost
INOVACIJAMA PROTIV ZAGAĐENJA: adidas u borbi za bolju budućnost
Ecovision
27.10.2021.
Ecovision

INOVACIJAMA PROTIV ZAGAĐENJA: adidas u borbi za bolju budućnost

27.10.2021.

Svet u kome živimo i jedini koji imamo, suočava se sa ogromnim problemom zagađenja. Plastični otpad je svuda oko nas, a to dokazuje i činjenica da se više od 350 miliona tona plastike proizvede svake godine. Ako nastavimo da se krećemo u ovom smeru, istraživanja pokazuju da imamo tačno 10 godina pre nego što dođemo do tačke sa koje više nema nazad. Vreme je da se preduzmu novi koraci u borbi za očuvanje planete, a brend adidas je jedan od pionira u toj misiji. 

Industrija mode ima veliki uticaj na ekosistem, kako korišćenjem materijala koji nisu biorazgradivi i koji trajno zagađuju okolinu, tako i emisijom štetnih gasova koji se koriste u procesu proizvodnje. Upravo je to bila polazna tačka čuvenog nemačkog brenda da započne svoju transformaciju. Još 1989. godne uveli su prvu ekološki motivisanu promenu u svoje poslovanje - zabranjena je upotreba tzv. SF6 gasova koji su jedan od najvećih neprijatelja ozona. Iz brenda sa "tri crte" ističu da održivost vide kao maraton, a ne kao sprint, a oni već pune 32 godine trče ovu trku i ne planiraju da stanu.

Tokom ovog dugog niza godina, adidas je uneo promene u procesu proizvodnje, pakovanja i transporta. Upotreba prirodnih i recikliranih materijala, novi dizajn pakovanja, upotreba biogoriva u transportu, samo su neke od stvari koje omogućavaju drastično smanjenje emisija štetnih gasova i doprinose očuvanju planete. Osim toga, brend se obavezao da do 2024. godine pređe na upotrebu 100 odsto recikliranog poliestera, zatim da smanji emisiju štetnih gasova za 30 odsto do 2030. godine, dok do 2050. adidas nastoji da kao kompanija postigne klimatsku neutralnost.

Na putu ka očuvanju životne sredine svaki korak je važan i sve se računa! Zato adidas već više od pola decenije sarađuje se organizacijom Parley For The Oceans koja se zalaže za očuvanje okeana, pre svega za smanjenje plastike koja se može u njima naći. Saradnja je iznedrila majice, čarape i druge komade sportske opreme, a u 2020. godini proizvedeno 13 miliona pari patika od Parley okeanske plastike.

Gomilanje plastike u prirodi je veliki problem, ali inovacije koje adidas uvodi u proizvodnju su deo rešenja. Ne treba budućnost prepuštati slučaju i svako od nas treba već danas da napravi male promene koje mogu imati veliki uticaj. Izbacivanje plastike za jednokratnu upotrebu, pametno razvrstavanje otpada, edukacija, reciklaža, kupovina proizvoda od prirodnih materijala, samo su neki od načina da damo svoj doprinos za čistiju i zdraviju planetu.

Priključite se našem EcoVision pokretu i budite deo pozitivne promene. Sačuvajmo životnu sredinu zajedno!

Kompletnu EcoVision ponudu možete pronaći u našim prodavnicama i online.

Sport Vision tim

Slični članci

21.
Mar.
Ecovision
Više od 120. zaposlenih u Sport Vision kompaniji zasadilo je 1000 sadnica hrasta kitnjaka na zaštićenom području Avale.
16.
May.
Ecovision
Učešće na 35. Beogradskom maratonu vam može doneti pogodnost za kupovinu u našim prodavnicama. Saznajte kako da, uz maratonski startni broj, os...
22.
Sep.
Ecovision
Brend New Balance uložio je sve svoje resurse zarad čistije planete. Ovo je njihova sustainable priča, koja nosi veoma jasnu poruku – ako ne sada, kada...
20.
Sep.
Ecovision
Teren napravljen od 20.000 starih patika predstavljen je u beogradskom Bloku 70. 
06.
Jul.
Ecovision
Da li znate da, ako ne zatvorite vodu dok perete zube, iz slavine može oteći oko 11 litara čiste vode? Vreme je da to promenite. Evo kako.   
04.
Jun.
Ecovision
Pogledajte kako je protekla prva zvanična akcija organizovana u okviru našeg ECOVISION projekta.
28.
May.
Ecovision
Predstavljamo vam ECOVISION – projekat kojim naša kompanija nastavlja da pruža doprinos zaštiti i očuvanju životne sredine.
28.
May.
Ecovision
Da li ste znali da se svake godine proizvede 350 miliona tona plastike koja se vremenom pretvara u mikroplastiku i, ukoliko joj se ne stane na put, zavr&scar...
28.
May.
Ecovision
Move to Zero kampanja brenda Nike još jedan je društveno odgovorni projekat koji za cilj ima borbu protiv klimatskih promena i zašt...