plaćanjem Banca Intesa karticama

Platite karticom online i preuzmite u prodavnici po vašem izboru

Kreditnim karticama BANCA INTESA platite na 9 rata

za sve porudžbine iznad 6000 RSD

kupovina putem administrativne zabrane do 12 rata.

Trening
08.01.2019.

KAKO DA NAJBRŽE IZGUBITE KILOGRAME POSLE PRAZNIKA?

Da li se i vama čini da se ovo praznovanje baš odužilo i da smo ove godine jeli više nego ikada pre? Došlo je vreme da malo povedemo računa o ishrani i uradimo sve što je u našoj moći da skinemo tih nekoliko (ili više kilograma) koje smo tokom ovih prazničnih dana dodali. Toplo se obucite, pronađite kompletnu zimsku garderobu koja vam je potrebna i „naoružajte“ se dobrom energijom. Evo nekoliko saveta kako da najlakše i najbrže izgubite kilograme posle praznika.
 
Izgubite kilograme pešačenjem
Ako vam je teško da odjednom počnete sa napornim treninzima, naš predlog je da za početak samo izađete iz kuće i šetate. Za to su vam svakako potrebne udobne patike. Zašto je pešačenje dobro?
 
Osim toga što tonira mišiće nogu, leđa, ali i stomaka, pešačenje je odlično i zbog toga što snižava pritisak, poboljšava rad debelog creva, a samim tim i varenje, čime se brže i lakše reguliše višak kilograma. Jedno istraživanje je čak pokazalo da osobe koje su jele regularne porcije hrane, a pritom pešačile sat vremena dnevno, nisu imale problem sa viškom kilograma.
 
Izgubite kilograme trčanjem
Početak godine je pravo vreme da sebi postavite neke nove fitnes ciljeve. Naš predlog je da ove godine počnete da trčite. Na traci ili u prirodi – izbor je samo vaš. Za početak se nemojte forsirati, a biće vam lakše i ukoliko trčite u društvu. Vremenom, kako se kilometri budu uvećavali, a kilogrami smanjivali, trčaćete češće i prijaće vam da na stazu izađete sami. Ne zaboravite da za sebe nabavite adekvatnu trkačku opremu i sigurni smo da za vas neće biti prepreka.
 
Trenirajte kod kuće
 
Motivacija je najveća prepreka ljudi kada dođe vreme za trening. Mnogi krenu u teretanu i odustanu posle izvesnog vremena jer im i odlazak predstavlja opterećenje. Zato je naš predlog da trenirate kod kuće. Dovoljno je da imate podlogu za vežbanje i tegiće, i da, uz malo truda, na internetu pronađete odlične vežbe za svaku regiju. Zapamtite – dovoljno je samo 10-15 minuta dnevno da se odmah osetite bolje, dok ćete, čim rezultati budu vidljivi, imati više volje da nastavite dalje. 
Trenutno nema komentara

Slični članci

06.
Oct.
2022.
Trening
Sportske helanke u svetu urbanog sporta polako preuzimaju primat i postaju glavni izbor muškog dela ekipe. Iako ih mnogi zaobilaze u širokom lu...
15.
Sep.
2022.
Trening
Pamuk kao prirodni materijal najbolje prija vašoj koži, prozračan je, mekan i idealan za svakodnevno nošenje, ali svakako nije nešto u č...