POZOVITE NAS BESPLATNO
CLICK & COLLECT

Platite karticom online i preuzmite u prodavnici po vašem izboru

PLAĆANJE NA RATE

Kreditnim karticama banke INTESA platite na 9 rata

BESPLATNA ISPORUKA

za sve porudžbine iznad 6000 RSD

U fokusu
27.04.2020.

ŠTA RADITI KADA IZGUBITE MOTIVACIJU ZA TRENING?

Ukoliko spadate u grupu onih koji već duže vreme redovno vežbaju ili ste slobodno vreme koje sada provodite kod kuće iskoristili da počnete sa intenzivnijim treninzima, vrlo dobro znate da je lako izgubiti početni entuzijazam i motivaciju za vežbanje. Često mislimo da je najteže početi sa vežbanjem, ali je zapravo mnogo teže održati motivaciju i kontinuitet, naročito u trenutku kada sve vreme provodimo kod kuće.

Sama činjenica da će vežbanje i trening doprineti našem zdravlju i poboljšanju izgleda, često nije dovoljan motivator za kontinuitet u toj aktivnosti. Zato je potrebno motivaciju potražiti na drugom mestu, a režim treninga učiniti zanimljivijim i uzbudvljivijim kako bi što pre doneo željene rezultate. Evo šta predlažemo da učinite kada upadnete u rutinu i počnete da gubite motivaciju za trening.  

Upišite raspored treninga u kalendar i postavite nove ciljeve

Najbolje bi bilo da trening shvatite kao bilo koju drugu dnevnu obavezu i u skladu sa tim napravite nedeljni raspored vežbanja koji ćete zapisati u telefonu ili na papiru. Pored toga, u kalendar upištite i tačno vreme početka i završetka treninga kako ne biste imali izgovor da ga ne odradite.

Ukoliko plan treninga prepustite trenutnom osećaju, vaši treninzi će zavisiti do raspoloženja toga dana i lako ćete pronaći izgovore da ne vežbate. Odredite ciljeve koje želite da postignete i uživajte u osećaju koji budete imali kada vidite da svakim danom napredujete i ne odstupate od zacrtanih planova.

Promenite režim treninga i "razbijte" rutinu

Konstanto ponavljanje nekog postupka ili procesa kod ljudi izaziva monotoniju i osjećaj dosade. Tako je i kada je u pitanju vežbanje. Potrudite se da ne radite iste vežbe i da povremeno menjate svoj trening, odnosno uključujete različite grupe mišića. Uvedite novine u kardio trening, intenzitet treninga ili u način i mesto na kojem ga praktikujete. Ista fitnes rutina određeno vreme dovodi do bržeg gubljenja motivacije, a što je ona zabavnija, to ćete je se duže i pridržavati. 

Nađite partnera za trening

Većini ljudi je često potreban neko ko će ih motivisati i zbog koga će se više truditi na treningu. Zašto to ne bi bio neko od vaših najbližih?! Stoga, kada upadnete u rutinu, trenirajte sa nekim pored koga se osećate dobro i na koga možete računati da neće izneveriti vaše dogovore. U dobrom društvu je trening uvek zanimljiviji, a može biti još bolji ukoliko odlučite da napravite malo takmičenje sa svojim trening partnerom.

Neka vam omiljena muzika bude inspiracija

Gotovo da ne postoji osoba koja ne sluša muziku dok trenira, jer je opšte poznato da ona dodatno opušta i motiviše. Kreirajte svoju plejlistu, odaberite energične i brze pesme kako biste konstantno imali ritam koji vas neće uspavati prilikom treninga, a ukoliko vam je lakše, instalirajte i neku od ovih 5 fitnes aplikacija, zahvaljujući kojima možete odrediti ritam treninga koji vam najviše odgovara.

Vodite računa o količini hrane koju jedete pre treninga

Da li vam se nekad desilo da izgubite volju neposredno pred trening? Razlozi za to mogu biti brojni, a možda ste samo pojeli previše hrane i time usporili svoj organizam. Pored prejedanja, jedan od razloga zašto preskačete i gubite volju za treningom može biti i konzumiranje nezdravih namirnica zbog kojih se osećate lenjo i demotivisano. Vodite računa da imate uravnotežene obroke koji uključuju voće, povrće, proteine, zdrave masti i ugljene hidrate, a da u obroku pred trening pojedete nešto što će podići vašu energiju, smanjiti osećaj tegobe i želje da legnete i odmorite.

Nekad je potrebno da jednostavno odmorite

Možda će vam ovaj savet delovati bezazleno, ali ukoliko osetite da nemate više volje, razmislite da li ste možda samo iscrpljeni svakodnevnim aktivnostima. Pružite vašem telu i umu priliku da se odmori i restartuje, jer je to najbolji način da shvatite koliko se dobro osećate dok vežbate i mišiće odmorite za nove pobede.

Zapamtite, vežbanje može uneti značajne promene u vaš način života, a da biste ga učinili neizostavnim, moraćete da osmislite nove i zanimljivije načine vežbanja.

Provjerite i koje vam sve treninge preporučujemo za vežbanje kod kuće, a kompletnu opremu za trening pronađite u našem online shop-u.

Sport Vision tim

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

25.
Aug.
2020.
U fokusu
Do prvog školskog časa ostalo je još samo nekoliko dana i zato izdvajamo najbolje odevne kombinacije za najmlađe, ali i nešto starije &s...
30.
Jun.
2020.
U fokusu
Ove inspirativne poruke, koje je jedna dama napisala na svojim leđima, upućene su svim ženama širom sveta kao podsetnik da izgled nije merilo uspeha, ...
10.
Jun.
2020.
U fokusu
Apsolutni favorit meseca juna je naša nova dečija kolekcija. Predstavljamo vam odevne kombinacije za urbane klince.
string(0) ""
string(0) ""