POZOVITE NAS BESPLATNO
CLICK & COLLECT

Platite karticom online i preuzmite u prodavnici po vašem izboru

PLAĆANJE NA RATE

Kreditnim karticama banke INTESA platite na 9 rata

BESPLATNA ISPORUKA

za sve porudžbine iznad 6000 RSD

Trening
17.09.2019.

BACK TO GYM: 5 saveta kako da se vratite treningu posle duge pauze

Mnogo je lakše odustati od teretane nego se vratiti u nju, zar ne? Ukoliko ste ovog leta pravili dužu pauzu i zaboravili kako izgleda jak trening ili ste imali povredu zbog koje ste bili primorani da pauzirate, sada je pravo vreme za Back to Gym. Kako? Tako što ćete vežbanje učiniti zanimljivijim i uz ovih 5 saveta za povratak u teretanu!

Ne očekujte da će trening biti na istom nivou kao pre pauze

Bez obzira na to da li trčite na traci, dižete tegove ili se bavite Crossfit-om, velika pauza u treningu može mnogo uticati na vašu snagu i agilnost. Ali, ne brinite, to ne znači da nećete moći da se vratite u prvobitnu formu ili je čak unapredite! To samo znači da, za povratak u teretanu, treba da smanjite težine, trčite na traci kraći vremenski period i pravite malo duže pauze. To je potpuno normalno i ne treba da vas brine ili obeshrabri.

Dobra vest je da će, ovoga puta, vaši mišići brže doći u formu koju ste prvobnitno postigli, jer telo pamti, pa će i dolazak u idealnu formu biti mnogo brži nego kada ste prvi put krenuli u teretanu.

Budite strpljivi onog trenutka kada odlučite da se vratite treningu

Znamo da saznanje da ne možete da podignete težinu koju ste pre mogli ili da ne možete da trčite istom brzinom kao pre može da obeshrabri, ali ukoliko ste dugo pravili pauzu u treningu strpljenje je ključ vašeg uspeha. Maksimalno iskoristite snagu i energiju koju imate i verujte u sebe, jer će vas strpljenje i kontinuitet dovesti u željenu formu. Jednom kada to postignete, možete nastaviti dalje i formu podići na još viši nivo.

Ne preterujte sa treningom

Nikako, ali nikako ne pokušavajte da sve vežbe koje vam padnu na pamet uradite u jednom dahu. Držite se nekoliko vežbi za različite delove tela i postepeno povećavajte broj serija i ponavljanja.

Očekujte da ćete biti umorni

Bol i umor neizostavni su prilikom povratka u teretanu. Baš zato ne treba da forsirate sebe do krajnjih granica. Međutim, ni bol ni umor neće trajati doveka, pa ćete posle nedelju ili dve već primetiti napredak i uvideti da vam vežbe koje ste u početku radili s naporom, sada ići od ruke. Obavezno se istežite posle svakog treninga i unosite što više vitamina.

Angažujte profesionalnog trenera

Bilo bi dobro da, tokom prvog meseca povratka u teretanu nakon duže pauze, angažujete profesionalnog trenera koji će vam dati prave savete i vežbe koje će vas postepeno vratiti u formu. Iako će vas to koštati malo više nego što ste spremni da uložite, taj ulog i te kako vredi jer će vam saveti profesionalnog trenera umnogome olakšati svaki trening.

I u ovoj misiji smo vam najveći saveznik, zato ne propustite priliku da pogledate našu ponudu muške i ženske obuće, odeće, opreme i aksesoara brendova Nike, adidas, Champion, Under Armour za povratak u teretanu.

Sport Vision tim

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

20.
Jul.
2020.
Trening
Brend Reebok slavi 10 godina čuvene NANO franšize i tim povodom predstavlja najnovije Nano X patike za trening - model dizajniran za vrhunske performa...
04.
May.
2020.
Trening
Iako su mere opreza nešto blaže nego prethodnih mesec i po dana, mi vas pozivamo da i dalje trenirate kod kuće. Danas vam predstavljamo trening za cel...
string(0) ""
string(0) ""