POZOVITE NAS BESPLATNO
CLICK & COLLECT

Platite karticom online i preuzmite u prodavnici po vašem izboru

PLAĆANJE NA RATE

Kreditnim karticama banke INTESA platite na 9 rata

BESPLATNA ISPORUKA

za sve porudžbine iznad 6000 RSD

Trening
04.12.2019.

RUŠIMO NAJVEĆE FITNES MITOVE

Ljudi su skloni da, kada jednom nešto čuju i daju mu negativnu konotaciju, u to veruju bez obzira na ostale okolnosti. To važi za sva životna dešavanja, nebitno da li su vezana za posao, hobije ili svakodnevne obaveze. Složićete se da je veoma lako dovesti nas u zabludu, jer sagledavamo samo jednu stranu priče. To je slučaj i sa najvećim fitnes trendovima, koji nam se iz sezone u sezonu predstavljaju, ali i sa savetima za trening, koji su često puni netačnih informacija. Zato smo rešili da danas „srušimo“ najveće fitnes mitove.

Mit br. 1 – Kardio treninzi su neophodni da biste izgubili kilograme

Jedan od najčešćih fitnes mitova odnosi se na kardio treninge i gubljenje kilograma. Međutim, kardio treninzi su jedan od najmanje efektivnih načina da izgubite kilograme. Pored regulisane ishrane, mnogo efektivniji su treninzi snage, koji će potpuno promeniti konstituciju vašeg tela i ubrzati vaš metabolizam. Da biste pronašli savršen balans, najbolje bi bilo da kombinujete kardio i treninge snage u svojoj fitnes rutini.

Mit br. 2 – Radite što više trbušnjaka da biste imali savršen stomak

Da, trbušnjaci mogu doprineti oblikovanju vašeg stomaka, ali nisu presudno za čuveni six pack. Surova ili ne, istina glasi – trbušnjaci se prave u kuhinji, ne u teretani. Razlog? Ukoliko ih gradite samo vežbama, oni se neće ni videti ukoliko se ne hranite pravilno. Stoga, ako želite da imate odlične trbušnjake, povedite računa o svojoj ishrani. Unesite što više voća i povrća, izbacite brzu hranu, slatkiše i ostale namirnice sa veštačkim šećerom. Samo tako će vaš trening imati efekta.

Mit. br 3 – Neophodno je da izbacite ugljene hidrate da biste skinuli višak masti

Izbacivanje ugljenih hidrata iz ishrane jeste jedan od načina da izgubite kilograme, ali ne i da skinete višak masti. Potpuno izbacivanje ugljenih hidrata iz ishrane može imati štetne efekte po vaše opšte raspoloženje, dovesti do gubitka energije i izazvati nekontrolisanu želju za hranom. Mnogo je bolje da birate zdrave namirnice sa ugljenim hidratima, nego da ih potpuno isključite iz svoje ishrane.

Mit br. 4 – Žene će izgledati nabildovano ako dižu tegove

Oduvek se smatra da su žene koje dižu tegove prenabildovane. Ipak, to je još jedan mit koji želimo da srušimo! Zašto? Treninzi snage ubrzavaju sagorevanje kalorija i doprinose gubitku kilograma, a to nikako nije prenabildovanost. Vaši mišići će biti definisaniji, ali vi definitivno nećete biti prenabildovane. S druge strane, tajna je i u ishrani! Samo pojačanom ishranom i redovnim treninzima sebe možete dovesti u stanje (pre)nabildovanosti.

Dakle, zapamtite – redovna i pravilna ishrana u kombinaciji sa adekvatnim treningom kombinacija je koja daje najbolje rezultate. Odredite svoj dnevni meni i fitnes rutinu, iskoristite međusezonsku ponudu u svim našim prodavnicama (i online) i, da biste se obukli od glave do pete, sve što vam treba naručite već danas.

Sport Vision tim

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

23.
Sep.
2020.
Trening
Lenjosti je došao kraj – vreme je da se vratite treninzima! Da bismo vas motivisali, skrećemo vam pažnju na najpopularnije YouTube treninge va&s...
20.
Jul.
2020.
Trening
Brend Reebok slavi 10 godina čuvene NANO franšize i tim povodom predstavlja najnovije Nano X patike za trening - model dizajniran za vrhunske performa...
string(0) ""
string(0) ""