plaćanjem Banca Intesa karticama

Platite karticom online i preuzmite u prodavnici po vašem izboru

Kreditnim karticama BANCA INTESA platite na 9 rata

za sve porudžbine iznad 6000 RSD

kupovina putem administrativne zabrane do 12 rata.

Trening
17.03.2020.

VEŽBAJTE KOD KUĆE: TRENING KOJI ĆE "PROBUDITI" VAŠE TELO

Ovih dana ne možemo u teretanu, a nije preporučljivo ni da treniramo napolju. Međutim, to nas ne sprečava da nastavimo da vežbamo. Iako kod kuće možda ne možete raditi treninge visokog intenziteta (mada je i to izvodljivo – čitajte naše blogove i saznaćete kako), sigurno možete izdvojiti 10 minuta svog vremena i uraditi trening koji će „probuditi“ vaše telo.

Ako vam ovaj program vežbi na prvi pogled deluje jednostavno, zato što ne zahteva upotrebu bilo kakvih rekvizita, vežbe koje ćete raditi su i te kako intenzivne i naporne. Preporučujemo da ih radite ujutru, mada možete i u toku dana, jer će vam pomoći da se dobro istegnete, ojačate mišiće i pokrenete se za lepši početak dana. Pa da počnemo!

 

Dobra vest je da vam za ovaj trening nije potrebno mnogo prostora – dovoljna je samo jedna prostirka i mesto u stanu u kom vam neće smetati nameštaj ili drugi detalji. Ono što (možda) i nije tako dobra vest jeste da se ovaj 10-minutni trening radi bez pauze. Ali, nemojte da vas to obeshrabri, jer ćete se posle njega osećati fenomenalno. Samo ne odustajte!

Naravno, ukoliko vam je potrebna pauza, pauzirajte video, jer je njegovo trajanje usklađeno sa trajanjem celog treninga. To znači da ćete u gornjem desnom uglu moći da pratite sat na osnovu kojeg ćete znati koliko dugo treba raditi svaku vežbu.

A vežbe su:

  • duboki čučanj sa istezanjem gornjeg dela tela,
  • široki čučanj sa iskorakom u stranu,
  • skok čučanj,
  • spuštanje u plank iz uspravnog položaja,
  • plank sa rotacijom,
  • kickback sa ukrštanjem suprotnih ruku i nogu,
  • vežbe za gluteus,
  • sklekovi kombinovani sa vežbama za istezanje,
  • plank kickback,
  • tzv. superman,
  • vežbe za donje trbušnjake,
  • trbušnjaci zvani "makazice",
  • istezanje iz ležećeg položaja,
  • obrnuti plank sa spuštanjem i podizanjem guze,
  • klasičan obrnuti plank.

I sve to za 10 minuta? Da! Svaka vežba radi se 30 sekundi, dok pojedine vežbe treba da radite prvo jednom, a potom i drugom nogom ili rukom.

Kao što možete da primetite, ovaj trening obuhvata gotovo sve vežbe koje bi trebalo da budu deo vaše svakodnevne fitnes rutine, a vi svakako imate slobodu da ga malo modifikujete. Važno je samo da se "naoružate" pozitivnom energijom i kvalitetnom opremom koju ćete pronaći u našem online shop-u.

Sport Vision tim 

Trenutno nema komentara

Slični članci

06.
Oct.
2022.
Trening
Sportske helanke u svetu urbanog sporta polako preuzimaju primat i postaju glavni izbor muškog dela ekipe. Iako ih mnogi zaobilaze u širokom lu...
15.
Sep.
2022.
Trening
Pamuk kao prirodni materijal najbolje prija vašoj koži, prozračan je, mekan i idealan za svakodnevno nošenje, ali svakako nije nešto u č...